Akkuyu Nükleer AÅž’nin açıklamasına göre, 255 tonluk son basınç rotoru tasarım konumuna yerleÅŸtirildi. Açıklamada görüşleri yer verilen Akkuyu Nükleer AÅž Genel Müdürü Sergei Butckikh, rotor montajının, köprü vinç yardımıyla gerçekleÅŸtirildiÄŸini..
Akkuyu Nükleer AÅž’nin açıklamasına göre, 255 tonluk son basınç rotoru tasarım konumuna yerleÅŸtirildi.
Açıklamada görüşleri yer verilen Akkuyu Nükleer AŞ Genel Müdürü Sergei Butckikh, rotor montajının, köprü vinç yardımıyla gerçekleştirildiğini belirtti.
Montaj sürecinin ünite için önemli olduğunu ifade eden Butckikh, şunları kaydetti:
“Rotorun montajı, yüksek hassasiyet gerektiren teknik açıdan karmaşık bir iÅŸlem olma özelliÄŸini taşıyor. Ä°ÅŸlem baÅŸarılı bir ÅŸekilde tamamlandı ve Akkuyu NGS’nin birinci ünitesinin türbin ünitesinin tüm büyük boyutlu bileÅŸenleri tasarım konumuna monte edilmiÅŸ oldu. Türbin tesisini test etmeye baÅŸlamadan önce türbin ÅŸaftı hattını ayarlamamamız, ikincil devrenin yoÄŸunluÄŸunu ve sızdırmazlığını saÄŸlamamız gerekiyor. Bu iÅŸlemler çeÅŸitli teknik yapılarda 3 binden fazla baÄŸlantının kaynaklanması anlamına geliyor.”
Sektörde Gündem Ekonomi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.